Damba Cinta Ilahi

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah, Tuhan seluruh alam. Yang Maha Pengasih Maha Penyayang. Pemilik Hari Pembalasan. Hanya Kepada Engkaulah kami menyembah dan hanya kepada Engkaulah kami mohon pertolongan. Tunjukilah kami jalan yang lurus. Iaitu jalan orang-orang yang telah Engkau beri nikmat kepadanya; bukan (jalan) mereka yang dimurkai, dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat.
(Kitab al-Qur'an: Surah al-Fatihah)

Sunday, March 20, 2011

TanpaMU Kasih.

"TanpaMu Kasih.....ku tak berdaya.....Hilang punca dan arah....Hanyut alpa di arus bergelora, Kasih...daku derita...Lemah dalam sengsara.,jiwa dan tubuh kepedihan, terseksa,terhukum...menggunung kifarah dariMU........" :"I
***********************************************************************************
Bismillahirrahmanirrahim.........salam kasih sayang buat semua...
" Ibu dan abah selalu nasihat.......buat baik dengan orang, sayang dengan orang..supaya Allah sayang dengan kita.walau macam manapun orang sakitkan hati kita, kita jangan sakitkan hati orang balik....Takpe, kita sabar! :)

Rindu pada kakak2 naqibah....insan2 yang banyak berleter dengan ana....Sayang mereka masih terasa sehingga kini. Dakwah melalui kasih sayang mereka terapkan. ..Alhamdulillah, kata2 masih terngiang2 di telinga. Moga ukhti dan akhi semua bahagia walau di mana berada."Ana dah kurang nakal sudah! maklumla dah jadi kakak...."

Sahabat2 dan Adik2 yang disayangi....emph.... :) Terima kasih daun stevia(manis)...

terimalah diri ini seadanya..hehe...

Ana tutup dengan satu kata2....Dunia yang indah ialah dunia yang penuh dengan kasih sayang, tiada sengketa.....semuanya berlumba-lumba mencari kebaikan dan redha Allah...
Kasih sayang Allah sentiasa ada dan abadi......apa akan jadi jika 'TanpaMu Kasih?". ..
Wsalam.


No comments:

Post a Comment