Damba Cinta Ilahi

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah, Tuhan seluruh alam. Yang Maha Pengasih Maha Penyayang. Pemilik Hari Pembalasan. Hanya Kepada Engkaulah kami menyembah dan hanya kepada Engkaulah kami mohon pertolongan. Tunjukilah kami jalan yang lurus. Iaitu jalan orang-orang yang telah Engkau beri nikmat kepadanya; bukan (jalan) mereka yang dimurkai, dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat.
(Kitab al-Qur'an: Surah al-Fatihah)

Tuesday, January 26, 2010

SELAMAT MAJU JAYA SEMUA!


( kenangan semasa PRK JAKMAS E 08/09)

Pemerintahan JAKMAS E sesi 2008/09 telahpun melabuhkan tirai setelah sekian lamanya mentadbir. Patah tumbuh silih berganti, begitu jua hakikat dalam kepimpinan. Ambil yang baik dan bermanfaat, jadikan kelemahan sebagai tauladan .

Buat semua rakan setugas, JAKMAS E – Romy, Yun, Kak Ros, Laini, Hui San , Sathia, Saras, Syukri dan Ilham…selamat maju jaya. Tidak lupa rakan-rakan MPP , JAKMAS AB,CD,IP,KF ,PM Sekolah yang banyak membantu. Semoga semuanya Berjaya dan bahagia.

Pengetua E : En Raffie , Dr Andika(kini) dan juga Felo-felo semua, staf2 HEP dan pentadbiran universiti. Maaf atas salah silap dan terima kasih atas segala tunjuk ajar.

Buat semua yang mengenali diri, maaf atas salah dan silap semasa mentadbir. Mohon dihalalkan apa yang tidak terlaksana baik amanah dan juga tanggungjawab.

TERIMA KASIH SEMUA YANG MEMBANTU BAIK SECARA LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG.

Bagi yang bertanding dalam pilihanraya kampus.. ..ALL THE BEST semua. ….UNDILAH PEMIMPIN YANG ANDA PERCAYA DAPAT MEMIMPIN DAN MEMBAWA KEBAJIKAN KEPADA SEMUA BAIK DUNIA DAN JUGA AKHIRAT...

“KEPIMPINAN MEMBAWA PERUBAHAN”

Mantan Bendahari (Exco Kewangan dan Keusahawanan), JAKMAS E .

1 comment:

  1. salam sayang buat bendahari tersayang... dari setiausaha yang mengasihanmu kerana Allah..

    Adik sayang... mmg terkenang masa kita bertanding dulu.. macam2 dan ada2 saja yg dikenangkan..

    sekiranya dayah di sini, pasti dayahlah tempat akak mengadu dan meluahkan rasa hati ini. doakan kami semua di sini terutamanya calon2 yg bertanding itu diberi kekuatan oleh Allah~

    salam rindu buatmu~

    ReplyDelete